1)Death Note
2) Tokio Ghoul
3) Totoro
4) Date a Live
5) Wolf Rain
6)Princezna mononoke
Až na Wolf Rain jsem viděl vše
Až na Wolf Rain jsem viděl vše
OdpovědětVymazat